Welkom op de site van Oranjevereniging Dussen

Helaas heeft door de corona crisis onze jaarlijke viering van koningsdag en bevrijdingsdag geen doorgang kunnen hebben. De dodeherdenking heeft in afgeslankte vorm wel plaats gevonden zie hier de foto's.

Er is door het bestuur nagedacht over de mogelijkheid om festiviteiten rondom 75 jaar vrijheid te verplaatsen naar later dit jaar. Onzeker is echter wanneer dit weer kan. Ook bestaat voor veel evenementen in Nederland al het voornemen om deze te verplaatsen. Als bestuur hebben wij dan ook de weloverwogen beslissing genomen om deze activiteiten niet alsnog later in het jaar te plannen.

Iedereen die zich tot nu toe heeft ingezet voor onze activiteiten willen wij hartelijk bedanken. We hopen in 2021 de evenementen weer te kunnen organiseren onder normale omstandigheden. In dat jaar bestaan we als Oranjevereniging 25 jaar.
Wij hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Veel wijsheid en sterkte in deze onwerkelijke tijd.

Met vriendelijke groet,

Bestuur Oranjevereniging Dussen